torsdag, maj 24, 2007

Lite lat...

Det måste jag erkänna att jag är, har ingen riktig inspiration att skriva.
Men här kommer i alla fall två bilder från vår resa upp till Niemisel.

Här sitter Caisa och tittat på två gäss som var väldigt nyfikna på vad vi höll på med uppe på älvkanten. De kom närmare och närmare och "muttrade" nåt på sitt eget språk.
Caisa var väldigt intresserad, fågelhund som hon är.
Bara titta inte smaka!
Ja, sen måste jag ju sätt in en avslutningsbild på stugan också, den togs strax innan vi vände söderut igen.


Nu vet jag inte när jag kommer att trampa norrbottnisk mark igen, det kändes lite konstigt att tänka tanken att man inte längre har något "måste" som för vägen norrut.
Hoppas det inte dröjer alltför länge ändå, det är kul att få se alla förändringar som är på G, tanken är att hinna se IKEA i Happis innan köpruschen lägger sig =0)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin bild med Caisa.....
Det var så roligt att träffas.
Förstår att det var svårt att åka från ert "paradis"....men livet går vidare....
Vi syns till sommaren!
Kram från A-L och B-E