söndag, augusti 31, 2008

Den är min!

Har just kommit hem från Hällekis (Skaraborgs län) efter dryga 21 mils sträckkörning med min nya "leksak"

Hurra vad jag är gla', nu är jag MC ägare igen.
Jag har ju inte kunnat släppa tanken på mc-livet fastän vi sålde våra pärlor när vi flyttade söderöver.
Just i dag uppfyllde jag min spirande och växande dröm - gissa hur kul det var att sätta sig på sadeln och starta motorn - JAG FICK RYSNINGAR s.k ståpäls!
Innan jag körde iväg hemåt sa min hjärtans kär (som körde efter mig med bilen) "Du kan ju stanna om du blir trött, så du får vila. Det är ju länge sedan du körde!"
Mmmm det är faktiskt 2 år och 4 månader sedan jag satt bakom styret på min Kawwa, men jag blev inte trött idag........mil etter mil, etter mil.... (som Jahn Teigen sjög för länge sedan) lade jag bakom mig och det kändes helt fantastiskt underbar roligt =0)

2 kommentarer:

Anonym sa...

VA KUL ETHEL!!!!!!!!!!!!!!!!
Grattis till din nya fina hoj!!!!
Helt rätt!
KRAM ANNA

Etelpetel sa...

Tack Anna, visst är den väl söt =0)