måndag, januari 26, 2009

Bloggtorka!

Har ingen ork, ingen inspiration, bara en massa tankar om alltmöjligt...........
Det är för mycket på jobbet, ujujuj - dit tar all min ork vägen.
****
Sen sist jag skrev något så har ju familjen Hult varit på besök, det var mycket trevligt.
Förra fredagkvällen ca 22.30 anlände de, Ebba vaknade lagom till att de klev in genom dörren så vi hann umgås en stund innan John Blund kom och strödde drömsand i våra ögon.
En utav de roliga sakerna vi gjorde var att besöka badhuset, det var något som blev populärt - både hos mig och Ebba. Vi lär göra det fler gånger om tillfälle ges.
Ända till måndag e.m fick vi umgås, alltid lika trevligt och alltid känns tiden alltför kort.
****
Både i fredags och igår blev det dans för oss. Inte ens det lyfte min ork - jag som annars alltid brukar få en gnutta energi som håller en hel arbetsvecka - men inte nu........det är inte bra!
****
Ingen mening att skriva mer - här frodas negativismen (finns det något sådant ord?)

2 kommentarer:

Ebbas mamma sa...

Men mamma då. Det låter inget vidare... Du måste lova mig att du inte tar på dig mer än du klarar av. Man lever inte för jobbet - man jobbar för att leva!

Du brukar sällan låta så orkeslös, därför blir jag orolig...

Stor styrkekram!
Dottern

Anonym sa...

Man måste nog få vara lite negativ ibland, tror jag, men hoppas det vänder snart! Det är aldrig roligt att ha FÖR mycket att göra. Det går ju upp och ner, och fast man inte tror det så känns det plötsligt lättare! Snart börjar väl vårsolen lysa därnere hos er? Här har vi skönt vinterväder, det ligger mellan 3-6 minusgrader.