måndag, februari 02, 2009

Helgen.

Det blev en bra kväll på Cupolen i lördags, lagom mycket folk och mycket nytt folk, sånt är alltid kul.
T o m Wahlströms var bättre än vad jag brukar tycka.
Jag var totalt slut i kroppen när klockan började närma sig 00.30, vi stannade trots det kvar till de sista låtarna.
Tänk att man är så tokig så man dansar tills man blir en värkbruten gammal gumma, vad i fridens dar håller man på med ??
Roligt är det i alla fall, så roligt att jag på måndag som kommer ska börja en buggkurs, ska gå tillsammans med en arbetskamrat - det blir skoj - får jag hoppas.
****
Söndag blev det promenad för mig med Caisa för ovanlighetens skull, trots mina trötta föttter och ben från kvällen innan.
Jag trodde jag skulle bli pigg av att vara ute i friska luften, men icke sa Nicke - lika trött men ändock något positivare i sinnet än förra helgen =0)
****
Idag har solen strålat över oss här i Linköping, underbart vackert och vilket lyft för humöret, även om allt är lika kaotiskt och överbelastat på jobbet så kändes det så mycket trevligare när man kunde lyfta blicken och se ljuset utanför fönstren. När klockan var 16.00 så sken solen fortfarande - fatta det, snart är det vår !!!!

Inga kommentarer: