lördag, april 04, 2009

Danshelgen

Av den blev det bara en tumme-lisa..............
Mitt i ett danssteg i går kväll kände jag att nåt inte stod riktigt rätt till med mig och känslan blev bara tydligare ju mer kvällen gick.
Det slutade med att jag mest vilade och försökte tycka det var trevligt att lyssna på Blender och Sannex istället för att dansa till dem.
Blender var helt ok men än en gång så kände jag att Sannex inte längre hör till mina favoriter.
Mitt mående då - jo så här är det, den förkylning/hosta jag dragit på i ungefär 3 veckor har hittils inte påverkat min framfart på dansgolvet (trots att jag mot bättre vetande kanske borde hållit mig hemma och vilat på helgerna) - men nu är orken slut.
Darrig i benen och röst svag och ev lite febrig så blir det vila resten av helgen.
Tack och lov så kan jag glädjas åt vädret istället, idag har vi haft en helt fantastisk dag. Soligt och varmt, 17 grader i skuggan och över 20 i solen på vår balkong.
Gissa om det känts härligt!
Tussilagon blommar för fullt, snödroppar och scilla syns lite här och var. Doften från vårens första grillpartyn har kännts var än man gått idag.
Jag hade en plan om att ta en liten tur med mc:n i helgen, men det får skjutas på framtiden eftersom jag inte vill riskera att bli sämre inför kommande resa till Gotland över påsken.

Inga kommentarer: