söndag, juli 19, 2009

På Gotländsk mark.

Välkomnad utav Ebba o Klas på färjeterminalen idag, många varma och goa kramar utav Ebba fick jag, för hon hade sparat alla till mommo, mamma och pappa fick inga kramar alls i morse - för dem skulle hon ge till någon annan =0)
Jag åkte från Oskarhamn med den lilla färjan, den tar 700 passagerare - med på båten var 697 st - så gott som fullsatt.Regnet har öst ner hela dagen, men vad gör väl det, vi har varit tillsammans och busat, Ebba har löst "hängbiljett på mig och använt mig till klätterställning, vi har spelat boll, jagat varann, kramats och till sist läst godnattsaga och somnat båda två. Jenny var nyss upp och väckte mig.Imorgon hoppas vi på sol så vi kan ta cykeln och göra någon lite utflykt medan mamma och pappa i familjen jobbar.

Inga kommentarer: