torsdag, juli 22, 2010

Puuh!

Man är inte gjord för denna värme............huuuuuuuu
Visst är det underbart med denna sommar, det blev så bra som man hade önskat, och nästan bättre till och med.
Även om jag skulle föredra några % lägre luftfuktighet och lite mer syre i luften, så gillar jag läget.
Får se vad vädergudarna bjuder på när det blir dags för ledighet om en dryg vecka, det spelar egentligen ingen roll, det viktig är att jag ska få vara ledig - det känns verkligen välbehövligt.
****
Fick trevlig post häromdagen, ett litet paket låg och väntade på mig när jag kom hem från jobbet, tack Agneta, du är för snäll.
När jag nu inte själv kan vara på Lule marknaden och köpa Stina Jacobsson design så har du tänkt på mig och varit och shoppat där - jag blev sååå glad.
****
Igår kväll var det dans i Borensbergs parken, Zlips höll i gång oss på dansgolvet.
Det var varmt, mycket varmt.
Tack och lov så var det inte smockat med folk på dansbanan, tacka Malungsveckan för det.
Hade gärna åkt ett par dagar till Malung denna vecka, men det får bli ett annat år.

Inga kommentarer: