tisdag, september 21, 2010

Högsta vinsten för dagen!

Av en slump hittade jag billiga flygbiljetter till Visby............sist jag kollade så var det i mina ögon svin dyrt = 2.975:-
Det kändes inte värt pengarna trots tidsvinsten (8 timmar jfrt mot 1½ timma).
När jag skulle boka biljetter till tåg buss båt ikväll, fick jag en ingivelse att gå in på Direktflyg och kolla om det fanns nåt vettigt, och ja, de hade kampanj = t. o. r för 1.590:- Norrköping - Visby.
Gissa vem som bokade biljetter på stört.
Just nu sitter en ryggond mormor i fåtöljen och mår riktigt gott, visserligen missar jag höstens extra dans i Ljungsbro den fredagen jag är på ön, men "that's life", jag får ju njuta av "ungarnas" sällskap i stället.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kan få "ledigt" från festen om Roland kommer:-)
Ha det så trevligt på Gotland!
Hälsar gör 40-åringen, Helene.