söndag, oktober 03, 2010

Solsken

Tänk vad mycket solen gör för humöret, jag känner mig alltid så mycket gladare av att vakna när jag ser att det är ljust och fint utanför fönstret.
Idag har det varit en härlig höstdag, solsken och ca +14 grader.

  • Cykel VM i Australien, en nordisk segrare, den norske gutten Thor Hushovd
  • Klippstuga framför tv:n
  • Fox kursens tredje gång, mycket skratt och nya steg för herrarna att hålla rätt på.
  • Danskväll på Cupolen till Mats Bergmans, blev bara en halv kväll, jag har svårt för att bli vän med deras musik.
  • Kvälls avslut med att lyssna på Refreshments hemma, mycket mycket bättre!

Nu ska jag fortsätta läsa min Kallentoft deckare, Höstoffer, har hunnit genom halva boken. Kul med miljöer som man kan se framför sig.

Arbetsveckan kommer att bli lite statisk eftersom det är dags för månadsavslut, så nu måste jag ta försöka ta tag i min träning, så kroppen pallar med det intensiva sittandet framför datorn.
Jag har varit in på gymet som ligger vägg i vägg med jobbet och löst årskort, så nu finns ingen återvändo.
Det är bara att vara bestämd med sig själv och sätta igång.................

Inga kommentarer: