fredag, januari 27, 2012

Fredagsnöje

Ovanligt val jag gjort ikväll, istället för att åka och dansa till Lasse Stefanz på Borgen i Norrköping har jag valt att sitta hemma och "spela" Wordfeud på i-padden och läsa sista delen i Ann Moores trilogi om Gracelin O'Malley.
Vad kan det månne innebära.....att jag inte gillar LZ eller att jag börjat tappa stinget......jag vet svaret ....
Jag vill inte dansa med någon i cowboyhatt som sjunger 'Gamle Svarten' i mitt öra.
Det är precis vad som hände senast jag besökte en LZ spelning plus en hel massa stök o bök och rena rama party röjet på dansgolvet. Trist egentligen, för det skulle vara roligt att få dansa till en hel del av deras låtar som är riktigt medryckande, men då någonstans där det är gott om plats.

1 kommentar:

Boella sa...

Då skulle du ha varit på Valje nöje på trettondagsaftonen! Nästan ingen som stod framför scenen. Lite trångt, förstås, men helt klart dansbart!