lördag, juni 01, 2013

Guldkorn

Liten bildkavalkad

Vide tyckte det var skoj att vara i studsmattan, vi hoppade inte, däremot stod vi och gungade i den och det var en höjdare för lilleman :)





Gårdshunden Baloo höll koll på att allt var ok med oss, han är väldigt stor, en av de största schäfrar jag träffat, snäll är han också.





Kvällspromenad i den Gotlänska kvällen, så vackert på himlen när solen gick ner.



Så här härligt sällskap hade jag till frukosten varje morgon, med ett leende som gör dagen 💜


Vi var in till Visby några svängar, kan ju inte avstå den underbara känslan av kullerstensgator under fotsulorna.

Havsutsikten är makalöst vacker uppifrån stan.


En oerhört vacker blommande syren buske fångade mitt öga.



På Ebbas skolgård blommade de här vackra körsbärsträden, dem förevigade jag efter att vi lyssnat på en pop/rock konsert som Ebba deltog i, jätteduktiga barn i åldrarna 7 till 12 år. Vi bjöds på låtar från 1971 till 2013, vilken lycka att barnen har en musiklärare som numera jobbar på "fritids".





Innan jag åkte hem hann vi med en glass nere i hamnen, det är ett måste en solig och varm dag i Visby. 






Inga kommentarer: