tisdag, februari 25, 2014

Lek och bus för alla

Födelsedagen innehöll även ett besök på Leos lekland, t.o.m gamla mormor rände runt som ett tok bland klätterställningar och rutschkanor.

Men innan vi åkte iväg, så förberedde Ebba kalaset.
Väl framme på Leos var det full fart för stor och liten, glädjen stod högt i tak.
Svisch ner för kanan, huj vad det gick fort, kill i maggropen :)
Till slut tog åldern ut sin rätt och jag hamnade sittandes i en av de sköna sofforna. Men det tog ett tag innan jag förstod att jag inte har samma ork i kroppen som ungdomarna :)
Den dåliga bildkvaliten beror på mina trötta skakande armar och att föremålen för mitt fotande hela tiden var i rörelse, inte en stillsam stund där inte.
Bilar av olika varianter fanns, populärt må ni tro.
När det var dags att dra sig hemåt så krävdes lite övertalning.
Men eftersom det fanns både nya leksaker och go fika som väntade så gick uppbrottet från Leo ganska bra.
Tack för en fin födelsedag och så roligt det var att vi fick dela den med dig lille hjärtegull.

Inga kommentarer: