tisdag, januari 03, 2017

Läääänge sedan sist - som vanligt

Som vanligt är jag väldigt sporadisk med mina inlägg här på bloggen.

Märkligt, eftersom jag inte är så upptagen på fritiden, det borde finnas tid för ett och annat inlägg emellan åt.
Nu har jag ändå tänkt ta tag i detta, men kan eventuellt få lite problem med uppdateringarna eftersom jag haft lite för många mobila enheter i gång samtidigt.
Det gör att jag nu har försökt avinstallera en från mitt "mobil-stall" och det kan innebära att jag inte kommer in här på bloggen längre, eftersom jag trasslat till det med lösenordet........
När jag nu loggar ut härifrån blir det intressant att se om jag kommer kunna göra fler inlägg, det lär märkas.
Jag märkte precis att jag inte har tillgång till bildbiblioteket längre, ytterligare en utav mina fadäser.
**
Vi får se om vi "syns" här framöver eller om det här blir sista inlägget.
Massa kramar till er alla och Ett Gott Nytt 2017 från mig 😀

Inga kommentarer: