onsdag, mars 21, 2007

Foto-frossa!

Har suttit och tittat på lite bilder som jag fick med posten.
Jenny fotade en hel del när hon och Ebba var hos oss förra veckan, här kommer en liten bildkavalkad.
Här är ett utav ställena vi var och fikade på, det var verkligen trevligt, det kändes som att man var hemma hos någon och hälsade på.

Personalen var också trevlig, man kände sig mycket välkommen.

Bästa motivet var givetvis denna färglada flicka.

Caisa sitter förvånat och ser på..........

Avslutar bildkavalkaden med det bästa av allt, E B B A



5 kommentarer:

Anonym sa...

Det caféet känner jag inte till, var ligger det. Tycker annars att jag och Erik besökte många fik, men detta måste vi ha missat.
Visst är hon gooo tösen, vi fick äran i söndags, det var såååå mysigt, hon ger en så mycket energi, helt otroligt.
Ha det så gott i vårsolen i Linköping, själv åker jag tillsammans med Emma till en annan "köping" i helgen, nämligen Enköping, för att besöka syster.

Kramar Carina

Unknown sa...

Vilket mysigt fik! Riktigt hemtrevligt!

Etelpetel sa...

Javisst är det mysigt fiket på Berget, och till Carina: Fiket ligger på Klostergatan, mitt mellan Nygatan och Tanneforsgatan, alldelens intill Stora Torget.
Hoppas ni får en trevlig tjej-helg i Enköping - hälsa din syster!

Alexandra & Oliwer sa...

Finaste tjejen är hon helt klart,lilla ebba! Hon och min lilla Oliwer håller ihop för de vet båda hur det är att ha sina älskade mormödrar långt bort :-)

Etelpetel sa...

Mmm, det är "tufft" att vara mormor på distans - men desto ljuvligare de gånger man får vara nära - man njuter av varje liten stund.