söndag, mars 25, 2007

Tiden går och nu har vi ställt om klockan.....

Jag har varit dålig på att skriva här, erkänner det villigt.
Det har liksom inte blivit av, men nu kommer några rader ialla fall.
****
Dansat har vi ikväll, Ljungsbro som vanligt på söndagarna. Perikles stod för musiken, det var väldigt mycket folk där i kväll.
Riktigt roligt har det varit, men nu är det bara två söndagar kvar innan innesäsongen är slut i Ljugsbro, då väntar favoritbanden Blender och Zlips - ser fram mot de här två tillfällena, det är ett tag till dem men som man sagt tidigare - dagarna rusar i väg och snart är vi där i slutet av april.
Nu måste jag slänga mig i säng, skall up vid 05 tiden imorgon, skall på tjänsteärende till Kalmar. Åker tåg med en kollega, skall bli spännande att träffa mina "kontaktpersoner" på myndigheten där nere...
Skriver mer en annan dag.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jodu, tiden går fort! Snart fyller Ebba 1 år och det är ju helt galet... Hon föddes ju nyss ;-)

Etelpetel sa...

Ja tänk ändå, jag tycker det var nyss jag stod där utanför fönstret till BB och bara njöt av att se på den lilla tösen......=0)