onsdag, maj 02, 2007

Angripen utav latmasken

Känner mig verkligen slö i bloggvärlden, har tänkt men inte kommit längre än så........
Gör nu ett försök att få ihop lite rapport om dagsläget.
****
Helgen har varit lååång, hade extra ledigt från jobbet i måndags, så det känns som att man haft semester igen.

Lördag vart det dans till favoriterna Jannez här hemma i stan. Lite folk men mycket ös. Jag är fortfarande trött i ena foten =0)
Det var väl allt i nöjesväg, vi hoppade över dans under Valborgsmässoafton, jag har fått känningar utav all blomning. Jag har antagligeh hö-snuva - så kliande och rinnande ögon var väl inte nåt som fick mig att känna för log-premiär.
Det blev istället biltur i de vackra nejderna, sen har vi väl försökt få ordning på hemmet - det börjar likna nåt nu!
****
Mina farhågor om att det skulle kännas långt att cykla tíll jobbet har inte besannats - det är en behaglig stund, det tar mellan 22 - 30 minuter beroende på dagsform och vind. Sträckan är 6,82 km - har kollat med min nya cykeldator (present utav gulle-gubben), man hinner vakna till innan man är framme på morgonen och på eftermiddagen hinner man kasta av sig kontorsdammet innan man möts av en glatt svansviftande Caisa.

På bilden här nedanför är hon tillsammans med sin kompis Guran, som bor kvar i Berga.

Inga kommentarer: