fredag, augusti 24, 2007

Jag lyser med min frånvaro....


Jag har verkligen inte varit aktiv i mitt bloggande, det har sina orsaker.
Vårt trådlösa nätverk har inte funkat så vi har fått hålla på och byta bredbandssladd mellan varann för att kunna vara uppkopplade.
Jag har helt enkelt inte "orkat" hålla på med detta, men nu har vi införskaffat nya "apparaturer" med inbyggda trådlösa nätverk - hipp hipp hurra - vi satt till långt in på natten och försökte få all teknik att fungera.
Vi två som inte alls är några data-snillen, däremot har vi en väldig vilja och uthållighet när det gäller att lösa problem.
Vid 00.00 ungefär i går kväll funkade uppkopplingar, mail mm - så nu sitter jag ute i solen på vår balong och skriver ett par rader.
Vi har toppenväder - soligt och ca +26 klockan sex på eftermiddagen, det känns som en av de behagliga sommardagarna vi länge längtat efter.
Husse är ute med Caisa på promenad och när de kommer hem skall vi ut och cykla, det kommer att kännas härligt!!
Jag håller på att försöka få i ordning bilder från vår semester och de utflykter vi varit iväg på, så håll ut ni som vill se lite av det, det är på G.........
Nu är teamet husse/vovve hemma - dax för cykeltur!
Höres!

2 kommentarer:

Ebbas mamma sa...

Jasså, nya datorer...!
Tänk att min mamma skulle bli ett sånt teknikfreak, hihi!

Etelpetel sa...

Ja du gumman min, tvärtemot det man trodde "sa gumman som ramlade opp för trappen"