onsdag, september 26, 2007

Mitt i veckan!

Sitter och tittar på Idol samtidigt som jag läser en ny blogg som en vän uppe i Happis börjat skriva, tänk vad dettta med bloggande sprider sig.
Det är så roligt att kunna följa sina vänners dagar och tankar över nätet.
Internet är guld värt när man sprids över landet och inte kan träffas "in real life".
Idag har jag friskvårdat en timma på jobbet, på onsdagarna försöker vi ta oss en promenad mitt på dagen, det är skönt eftersom man sitter och bligar in i datorn hela dagarna.
Konstigt är att man inte får nog utav den varan (datorbligande alltså) nej nej när man väl är hemma sätter man sig så gärna och surfar runt i någon timma eller två.
Lite annat kan man ju ägna sig åt t.ex. hundvård - Caisa har blivit kammad och ompysslad efter kvällspromenaden, det tycker den lilla damen så mycket om - det är en riktig kram-tjej - nu är hon så fin och mjuk i pälsen.
Har förresten pratat med två rara flickor i Visby tidigare i kväll, den minsta utav dom sjöng fina visor på sitt eget lilla språk hela tiden, skrattade och var glad - oj vad jag längtar efter den lilla Ebba, snart åker jag över och hälsar på........

2 kommentarer:

Jag = Crillo sa...

hehe kan det vara mig du menar ;-) som lyckats bli en bloggare. Kram på du

Anonym sa...

Givetvis är det dig jag menar vännen.
FKeep up the good work!
Kram på di g oxå