måndag, oktober 22, 2007

Måndag kväll, ny vecka har börjat si så där....

I morse började jag med att glömma sadelskyddet, upp och hämta - upptäckte sen att jag glömt cykelkorgen, upp och hämta.
Kom till jobbet med föresatsen att hinna få undan lite sånt som fått ligga åt sidan ett tag, vad händer - jag kommer inte in i datorn - måste om installera min användare - inte bara en gång utan två gånger, det var verkligen en sur start på dagen......
Ungefär så fortsatte det med jämna mellanrum dagen igenom, ibland kommer dagar som hade varit mycket trevligare att tillbringa sovandes med täcket över huvudet.
Nåja nu är kvällen här och det har lugnat ner sig med "fadäser".
****
Helgen har vi nött sulorna på parketten i Norrköping och Tranås.
Fredag kväll var det Borgen och Wahlströms och lördag kväll Parkhallen och Wahlströms!
Wahlströms hör ju inte till våra favoriter, vi tycker att deras lugna låtar är så lika varann så man känner ibland att man dansar till samma låt hela tiden, men den övriga danspubliken gör att det blir kul ändå.
****
Just det, nu kom jag helt plötsligt på nåt:

****DET ÄR BARA 9 VECKOR KVAR TILL JUL ****

2 kommentarer:

Jag = Crillo sa...

Jul...ja tvi...nu har man plockat fram julpynt på Granngården i 5 veckor så jag är spyleds julen. Men å andra sidan så har jag ju aldrig gillat julen så de blev ju inte bättre av en sådan här "start".

Etelpetel sa...

Crillo! Jag förstår dig, man fattar ingenting - julprylar redan i september.
Hoppas du får vila lite från julpysslet under julen då=0)