söndag, december 02, 2007

Söndag kväll - hemma!

fastän det är dans.............Jo jag är fortfarande "sjuk". Jag lyckades inte skrämma bort den besvärliga förkylningen.
Jag har varit riktigt risig hela veckan egentligen, jag har jobbat på ändå, vilken kanske inte var så smart.
Fredag tog jag i alla fall ledigt för att sova, sova och sova.......
Inte var det någon större skillnad på lördagmorgon för det, så jag fortsatte vilandet och skickade iväg lilla gubben på en dans-sväng på Cupolen på kvällen, men han var hemma lika snabbt som han åkt.....Schytts - var ingen höjdare - så dem lär vi inte dansa till så mycket i framtiden. Trist, för vi hade hoppats att Peter Danielssons återkomst i bandet skulle ha gjort att de fick en nytändning - men ack nej - samma "gamla" låtar som innan han slutade för ett antal år sedan. Bra röst men inte inspirerande musik.........
Ikväll är det Zlips som spelar på Cupolen, och jag sitter här framför datorn, huvudet värker men i övrigt känns det någorlunda bra.
Imorgon ringer jag vårdcentralen - hoppas det blir nåt bättre med deras råd och dåd!

Inga kommentarer: