tisdag, november 27, 2007

Posten......

Så var det konstaterat igen, postorder = retur.
Någon mig närstående har ofta påpekat att det inte är någon mening att jag beställer på postorder för det blir aldrig att jag behåller det som kommer..........
Jag har väl inte riktigt velat (heter det så) hålla med, men visst har det oftast blivit en retur lika snabbt som jag hämtat ut paketet.
Vad hände då efter gårdagens besök på posten, jo det följdes av ett nytt besök på posten idag....DEN STORA RETUR DAGEN!
Gissa om någon har rätt när det gäller mina beställningar =0)

1 kommentar:

Jag = Crillo sa...

Uppskattade rop från någon äkta hälft här över min insats på vinden = icke det...suck.

Beställa på postorder = funkar alltid för mig :-) Skickar sällan tillbaka något. Bättre lycka nästa gång för dig, kram kram