onsdag, mars 19, 2008

Så vart det VINTER!

Så det kan bli, här har man gått omkring och glatts åt den begynnande våren, knoppar och fågelkvitter på morgnarna.........och vad händer, jo, snön tar ett grepp om hela stan!
Nu är allt vitt, någon minusgrad på natten gör att snön ligger kvar.
Upp och nervända världen kan man väl säga att det är.
Påsken är på ingång, imorgon är det endast 6 timmars arbetsdag för mig, sen är jag ledig 4 hela dagar - härligt!
Jag har också börjat nedräkningen till min Gotlandsresa - Ebba fyller ju 2 år om 24 dagar - min avresa från fastlandet görs om 22 dagar - mmmmmmumma för en mommo!
När jag är framme så hoppas jag på en utflykt någon utav dagarna till Vall som kommer att bli familjen Hults nya adress under våren/sommaren -det är nämligen hus på G.
Spännande - tänk att min lilla "bebis" blir husägare + fyller 30 i år - vart tog tiden vägen?

Inga kommentarer: