tisdag, april 08, 2008

3 dagar kvar.....

....sen sitter jag på tåget som tar mig till bussen som vidarebefordrar mig till båten som har slutdestination Visby!
Väskan är framtagen och packningen påbörjad, ni må tro att jag längtar efter att få träffa mina go'a gotlänningar.
Nu är det bara att hoppas att vädrets makter är på bästa humör, det har ju varnats för snö ! Hemska tider, nu vill man att våren fortsätter med rasande fart - inga fler bakslag, tack!
****
Helgen som passerat var Caisa och jag på promenad och passade samtidigt på att föreviga lite vårtecken, dem hade jag tänkt att visa här - vad händer - jo, jag förlägger kameran och kan inte komma på var den är = inga bilder kommer än!
****

3 kommentarer:

Ebbas mamma sa...

Vi LÄNGTAR!!!!
Räknar timmarna till du är här - 48 1/2 kvar nu :-)

Ebbas mamma sa...

Så mamma... du måste ha räknat fel när du skrev inlägget. Kan inte vara mer än 1 1/2 dag till du sitter på tåget :-)

Etelpetel sa...

Var väl i nattmössan, somnade vid datorn av o till.......snart är jag hos er!
Längtar längtar längtar...