tisdag, oktober 07, 2008

Nu har jag satt mig ner.........

Har varit igång precis hela dagen från kl 06.30 då väckarklockan ringde.
Cykel till jobbet, kallt om händer och öron, så nu var det dubbla handskar och rattmuff på (jag menar pannband).
Bra dag på jobbet eftersom jag fick sitta med en "favvo" kollega och gå igenom lite nya rutiner som kommer efter årsskiftet.
Skön cykeltur hem i solsken och ca +12 grader, väl hemma väntade en god middag - hjärta mitt hade lagat strömmingsflundra - mmmm så gott det var.
Sen har jag suttit vid datorn och fixat en hel massa "grejer" sen 18.00, när det var klart efter 2 timmar var det dags att ta reda på lite frusna råvaror som tinat, och nu kl 22.00 är jag klar och kan sätta mig ner och bara vara................
Dags att kolla om det finns nåt "dåligt" TV program att se på!

1 kommentar:

Ebbas mamma sa...

Ja, så är det mamma... Det snurrar på. Låter som hos oss :)