fredag, juli 10, 2009

Helgen är här

Oj så skönt, vila i kväll och uppehåll i regnandet.
Vi har hållit oss hemma alla kvällar den här gångna veckan, istället för att dansa till Wahlströms i onsdags valde vi att vara hundvakt åt Caisas bästa kompis Cesar.
Cesars matte skulle till Vadstena och Diggiloo showen och vi tvekade inte en sekund när vi fick frågan om han fick tillbringa kvällen hos oss.
Bilder på kompisarna kommer så snart jag lyckats läsa in dem i datorn.
Jag har varit "duktig" och varit på gymet två ggr den här veckan, tidig uppstigning och träningsstart kl 07.00, det känns riktigt bra. Idag ökade jag på vikterna i redskapen - nybörjar iver kan tänkas.
Hoppas att jag även har ångan uppe efter semestern, eftersom det givetvis kommer att bli ett uppehåll i träningen under min ledighet.
Nu har jag bara 5 arbetsdagar kvar innan jag börjar semestern - jippiiii !

Inga kommentarer: