lördag, september 05, 2009

Nattligt inlägg

Morgonstund har grus i ögonen, men ändå ska jag försöka få ner några rader. Jag har ju lyst med min frånvaro här ett tag.
Tänk att det hunnit bli september, ytterligare ett månadsbokslut har passerat på jobbet....man hinner inte med riktigt.
Snart är hösten här och det har fått mig att boka en resa över till ön i öster, födelsedag vankas ju i oktober för dottern och då brukar jag försöka vara närvarande.
Känns riktigt bra att ha nåt att längta till. Sommarens Gotlands vistelse blev ju "sabbad" av maginfluensan, jag får verkligen hoppas att det inte ska bli något smolk i besöksbägaren den här gången.
Jag har haft intentioner att komma i gång med gym besöken denna gångna vecka, men inte har jag lyckats med det, varenda morgon lunch eller middag har jag fått något som kommit i mellan. Träningskläderna är packade och finns på jobbet som ligger 15 meter från gymmet. Senast i morse skulle jag gå upp och köra ett pass i maskinerna - vad händer? Jo, när jag rullar in med mc:n på gårdsparkeringen vid jobbet så sätter brandlarmet igång i Tornet. Gymmet och kontorsbyggnaden intill måste utrymmas - inte blev det någon träning...........
Satsar på kommande vecka istället, man ska inte ge upp!
Nä nu kanske det är dags att dra sig mot sovrummet, klockan har passerat 03.00 och morgonen närmar sig med storm steg.
Lördagsshopping på programmet, hoppas hitta nåt trevligt - ev en spikmatta.

Inga kommentarer: