torsdag, oktober 29, 2009

Kommer inte till skott

Hur mycket har jag inte tänkt skriva men nä, inte ett ord har jag fått på pränt.
Trött, tröttare, tröttast, sitter och sover i fåtöljen så fort jag slår mig ner på kvällen - kan det vara hösten ??
Jag har hunnit göra mycket roliga saker sen jag var in här o skrev senast.
Gotlands visit i mitten på månaden - mycket trevligt trots regn o rusk. Bilder från det besöket har jag tänkt få in här, men inte i kväll.
Många trevliga danstillfällen har det också varit under månaden som gått, senast i tisdags var vi i väg till Örebro och dansade till Scotts.
Mycket folk för att vara en vardagskväll, ca 740 pers ryktades det om, det var fler än många utav de lördagar vi varit i Brunnsparken.
Nu till helgen kommer Ebba på besök till oss, hon har givetvis med sig sina föräldrar, det ska bli trevligt att få rå om den ett par dagar.
Dags att lägga sig för att sova en stund.

Inga kommentarer: