lördag, oktober 10, 2009

Natten är kall

Har för ett tag sedan avslutat en danskväll i Sala Folkets Park. Jannez stod för musiken och det brukar ju alltid bli bra då.
Det här är sista helgen vi är ut med husbilen för den här säsongen, sen ska den ställas av för vintervila.
Så är det, allt roligt har ett slut, det är bara att hoppas att det blir en ny säsong med utflykter år 2010.
Nattsömnen vill inte riktigt infinna sig, ibland är man så fylld med tankar som spretar åt alla möjliga olika håll så det är svårt att komma till ro.
Tråkigt nog så glömde jag ta med mig något att läsa, jag tycker inte riktigt det är samma sak att läsa en tidning på nätet och böcker har jag inte ens tänkt tanken att läsa via datorn.
Ja ja jag får väl se fram mot att morgonen gryr och att det blir en bra dag innan en trevlig kväll i Brunnsparken i Örebro. Wahlströms spelar upp till dans och det brukar ju locka en hel del folk i dessa trakter.

Inga kommentarer: