söndag, november 01, 2009

Lördagsnöjen!

Idag har vi varit in till stan med Ebba och tittat på häxor, vi till och med träffade två snälla sådana. Ebba fick välja en studsboll ur en stor bytta med bollar i olika färger + att hon fick godis av dem.
Det var både läskigt och roligt.
Lördagar innebär ju även kvällsnöje på TV = Dansbandskampen.
Lättsam underhållning för oss som gillar dans, vissa band kan man inte ta på allvar, en del tror man kan ha en framtid inom dansband branchen och vissa gillar man riktigt mycket sen lång tid tillbaks.
Juryn finns det många åsikter om bland TV-tittarna. Jag har ju en klar favorit, precis som förra året så är det Thomas D, i mitt tycke så är det han som står för de mest bitska och humoristiska kommentarerna.
Han har så mycket "glimten i ögat" när han säger vad han tycker, och spelet mellan honom och Peter Zettman är så bra.
Nu börjar natten vara här igen, så det är dags att knyta sig. Natti natt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, visst var han helt outstanding i lördags? Beträffande snabba bugglåtar så fullkomligen älskar jag t ex Paralyze, fast den oftast är skitsnabb, men sen finns ju de där supersnabba som liksom saknar, ja, du vet, stoppar, häng å sväng. Men ni är nog lite modernare än jag... Fast Jannez och Bhonus gillar vi ju!;)

Boella sa...

Oj, det var jag, Boella, som skrev det där...