torsdag, december 10, 2009

Om en timma..........

...är det fredag igen, jisses vad en vecka går fort.
Jag som tyckte att veckan kändes så lång till att börja med.
Den här veckan har varit spretig med lite olika aktiviteter.
Måndagen var det dags för svin vaccin, det gick snabbt och smärtfritt. Tre kvart efter att jag åkte från jobbet var vi färdig vaccinerade både gubben och jag och på väg hem. Det var inte speciellt lång kö på Katastrofmedicinska centret (t.f vaccinations ställe) och personalen var super effektiva.
Ont i armen, huvudvärk och trött - det var mina biverkningar, lindrigt alltså.
Tisdag var det "Vinterljuspromenad" med jobbet, i år var sträckan dragen i stadskärnan, jag tyckte inte det var lika fint som förra året, men ändå trevligt. Vi var många Linköpingsbor som flanerade runt i stan, kul att så många gillar initiativet som blivit årligen återkommande. Vi PAC:are avslutade med en fika på Stadsmissionen, varm choklad och macka smakade bra.
Onsdag var det dags för hemma kväll och idag har jag varit på shopping ute i Tornby och i morgon är det fredagsmys - HÄRLIGT!!

Inga kommentarer: