söndag, januari 24, 2010

Ljuvliga vinter

Promenad med Caisa och sedan en skidtur på ca 4o minuter, det får mig att känna mig nöjd med söndagens ute aktiviteter.
Temperaturen har legat på behagliga -3 under dagen och nu på kvällen ser jag att det är -7, det betyder att snön får ligga kvar än en dag - det känns bra.
Utöver dagens uteliv har jag suttit vid symaskinen och korrigerat klädesplagg, fyra linnen och ett par jeans har jag ägnat mig åt.
Dansa gjorde vi i fredags till Streaplers, behållningen av den kvällen var när de spelade Playtones låt 'Sofie', den var så rolig att bugga till, jag blev så glad av den låten så jag ser verkligen fram mot att få dansa till Playtones.
Om inte förr så blir det på Valborgsmässoafton i Kristinehamn - hoppas tiden går fort tills dess.

Inga kommentarer: