fredag, mars 19, 2010

Nyss var det söndag

och jag var till Ljungsbro på dans, Zlips spelade och det var riktigt skoj.
Maken fick vara hemma och kurera sin förkylning som jag lyckligtvis klarat mig i från.
Det var länge sedan Zlips var här i närheten så det kändes kul bara för den skull att återigen kunna dansa till deras låtar och inte nog med det, dom hade bytt ut mycket låtar sedan i höstas så jag hade bara positiva intryck av kvällen.
Veckan som följde började med kyliga morgnar och ganska kallar dagar så snön har hållt greppet om stan, men nu mot veckoslutet så har plus graderna kommit och även regnet, så nu är det moddigt och snöhögarna bara rasslar ihop utav värmen.
Vad som också dykt upp inför veckoslutet är en förkylning för mig, där fick jag för att jag trodde att jag klarat mig.
Alltså för mig lär det inte bli någon dans den här helgen, suuuurt!

Inga kommentarer: