torsdag, mars 25, 2010

Vårkänning

Idag har jag promenerat hem från jobbet.
Slutade redan 15.00, tog en friskvårdstimme och mådde riktigt gott.
Halvklart väder, plus 8 grader, bra musik (i mitt tycke) i i-pod:en, gjorde att jag satte nytt "rekord" tidsmässigt för promenaden mellan jobbet och hemmet.
Trots att jag fortfarande är lite små förkyld, tog det bara en timma att gå de dryga 7 km.

Snart är det fredag igen, hoppas kunna dansa i helgen.

Norrköping bjuder på Date i morgon kväll, Södertälje lockar med Svänzons på lördag och Highlights är i Ljungsbro på söndag. Vi får väl se om jag är i form för alla tre tillfällen eller om det bara blir nåt utav dem.

Dags att knyta sig, när jag vaknar är det bara 14 dagar kvar tills jag åker över till Ebba och får vara där i 4½ dag - härligt!

Inga kommentarer: