tisdag, mars 09, 2010

Veckan är i gång och går mot helg igen

Jag säger då det, nyss var det fredag och vi tog oss ner till Oskarshamn för at dansa till Titanix. Samma fenomen igen............
Efter att de varit med i dansbandskampen så tycker jag inte lika mycket om dem som innan (det är nog bara jag som är lite gnällig), det har blivit mer "party musik" än dansbar musik.
Visst har väl Maria samma energi och karisma nu som innan, men vart tog alla mysiga fox låtar vägen, nu var det lite stresstempo i de lugna låtarna.
Det var faktiskt fler som tyckte samma sak, men visst fanns vissa favorit låtar kvar och även en hel del snabba låtar som gav "bus energi" i kroppen.
De 17 mil som vi hade att köra hem gick bra trots att vi var ganska trötta innan vi var hemma, då var klockan 02.30
Eftersom vi spelat in Let's dance så varvade vi ner genom att titta på det, jag somnade innan jag hunnit se resultatet.........Läggdags kl 04.00 blev det.
Sovmorgon, givetvis men sedan bjöd lördagen på ett underbart soligt väder, fågelkvitter och en känsla av att det kommer en vår, även om det kommer att dröja ett tag.
Helgen passerade som vanligt alltför snabbt, men tänk ändå i går var det måndag och i morgon är det onsdag, alltså bara två dagar kvar till fredag - som jag sagt tidigare - det går fort nu..........tiden alltså!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Ojoj kul att erat dansintresse fortfarande finns kvar! Det fanns en tid när jag också kunde vara uppe till 4 på morgonen ;-)

Tack, det löste sig för mig att lägga upp filmer, verkar lite mer komplicerat med min typ av blogg än din tydligen.

Kram