söndag, januari 23, 2011

Släktdrag =0)

.......hmm här var länge sedan jag var in och noterade något överhuvudtaget.

Det är tydligen att jag och dottern min drabbats av samma fenomen, s.k bloggtorka.
Jag skyller på att jag varit krasslig, orkeslös, fantasilös och helt enkelt inte gjort något speciellt som känts vettigt att dela med mig av.
Tankarna går ibland den vägen att det kanske är dags att lägga ner blogg projektet, får väl se hur det blir med det.
Helgen har gått i vilans tecken, min höstförkylning som blev en vinterförkylning har nu börjat om igen med en ny nyans av halsont.
Istället för att åka och dansa till Zlips i Ljungsbro så blev det ryggläge i soffan med filten över mig och Caisa som sällskap.
Den enda nytta jag gjort i dag är att tillaga en härligt mustig köttgryta till middag. Enkel att tillaga, men tidsödande.
Men idag har jag haft gott om tid, s.k fritid. Imorgon är det dags att jobba i gen, s.k arbetstid, gillas inte lika mycket som fritiden.
Veckans "roliga" blir ett besök hos frisören, nya slingor, förhoppningsvis blir jag nöjd......

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk inte tanken att lägga ner din blogg!!!! Våren är snart här och då kommer säkert lusten och inspirationen tillbaka!
Kram från Anna

Jenny sa...

Jag håller med! Lägg inte ner! Det ÄR okej med lite skrivkramp och totaltysynad emellanåt... se bara på mig... :)

Men vi vill läsa, när du vill skriva. Oavsett frekvens! Och nu vill vi se en bild på de nya slingorna :)

Puss mams!