måndag, januari 31, 2011

Snart är det ny månad........igen!

Tiden rusar med stora steg mot våren...........UNDERBART!

Dagarna är redan mycket längre, det är ganska ljust när vi åker till jobbet på morgnarna och det är fortfarande ljus kvar på himlen när jag promenerar i väg från jobbet vid halv fem tiden på eftermiddagen.
Det känns som att vi är på väg mot bättre tider helt enkelt.
Jag längtar tills det blir dags att ta fram cykeln och få en dos friskluft innan och efter jobbet, och jag tror inte det är såå långt borta.
De senaste dagarnas milda väder och blåst har fått snötäcket att sjunka betydligt, det gillar jag =0)
Det t o m känns som att förkylningen vill börja släppa sitt grepp om mig (törs jag tro på det?)
På fredag kanske det t o m blir lite dans, Elisas som vann DBK i vintras spelar i Ljungbro, så det kanske är läge för att ta sig en sväng om där.

Inga kommentarer: