fredag, december 21, 2012

Ledigt :)

Nu börjar den, vår härliga långledig vecka. Hela 5 dagar ledigt framför oss, innan vi ska tillbaka till våra jobb igen.
Det känns lyxigt :)
Här hos oss tar vi det lugnt, inget bakat eller matlagat än.
Vi ska väl handla lite imorgon, en skinka, kanske lite gravad lax, rödbetssallad.......ja lite sådant som vi båda tycker om.
Det är ganska skönt att inte ha några måsten.
Tid att reflektera lite, tänka tillbaka, tänka framåt, bli lite gråtmild, bli glad, ja det är mycket som far genom huvudet när man har tid att stanna upp.
Jag hade min "lilla julafton" i november när jag var över till min kära ö.
Jag får åka tillbaka dit mentalt under julen och kanske "Face time:a" lite, så jag får se små-barnen en snutt.
Snart, snart ska vi ju vara lediga tillsammans, semestern hägrar där i slutet på januari.
Tills dess.......
God Jul allesammans!


Inga kommentarer: