onsdag, december 26, 2012

Så fort den gick, ledigheten.

Vart tog de vägen, de lediga dagarna?
Jag tyckte det var en såååå lång ledighet som väntade när jag åkte hem från jobbet i fredags, men nu är det dags att förbereda för en ny arbetsdag igen.
Alla goda föresatser om att sova länge, vila, motionera mycket, äta nyttigt har funnits i bakhuvudet, men inte blev det väl riktigt som jag tänkt ;)
Nåja, det kommer nya dagar som jag kan uppfylla med mina goda idéer.
Jag har visserligen gjort sådant som inte hör till mina vanliga sysslor, som att tex baka.
Både småkakor och bullar har det blivit, visserligen helt onödigt, för varken maken eller jag behöver dessa godsaker, eftersom ingen av oss lider av att vara speciellt mager.
Det var faktiskt riktigt trevligt, så det lär ske igen, och nu ska det inte bli många år tills nästa gång.
Nu ska jag sätta igång TV4Play och se på återträffen av 'Så mycket bättre', var och dansade på Juldagen så jag såg inte programmet då.
Dansade till Donnez (som "tjuvstartade" med några nya medlemmar på scenen, ytterligare två nya tillkommer efter årsskiftet). Det var Borgen i Norrköping som hade Juldagsdans, och det var en ovanligt blandad publik för att vara där.
Kul med åldrar mellan 18 och 75 på samma dansgolv.
Önskar er som läser här fortsatta trevliga helg dagar!







Inga kommentarer: