fredag, juni 08, 2018

Glömska.....hmmmm

Tänk att jag har blivit så glömsk så jag har inte kommit på hur jag gör för att skriva ett nytt inlägg här på bloggen, tappat koll på bild publiceringen mm mm.
Nu har jag iallafall lyckats ta mig hit och försöker göra ett inlägg.
Pensionärs status är numera, deltidsarbetande butiksbiträde 😃 hur roligt som helst
Två halvdagar per vecka, perfekt blandning av arbete och ledighet.
Här i Linköping har vi haft en fantastisk vår, hela maj månad har varit exceptionellt varm. Vi har haft sol varenda dag, torrt i markerna och allt törstar efter fukt.
Hoppas bara att det blir en fin sommar också, det känns märkligt att vi bara är inne i början av juni och redan haft temperaturer på över 25 grader i en månads tid.
Vår lilla Allis är redan 15 månader, hon är inte helt förtjust i värmen, så här hos oss har vi fixat hundbad på balkongen i en balja, svalkar gott för en varm vovve.

Inga kommentarer: