söndag, januari 01, 2023

Ja jisses, 2023 började med ett inlägg om 2021 :)

Tänk ändå att nyårsaftonen 2022/2023 gav mig fart att göra ett låååång inlägg, dock innehåller det mest bilder om hur förrförra året var 😂 Bättre sent än aldrig sägs det.

Årets första dag har varit och farit. 2023 började i lojhetens tecken för mig.

Har tillbringat dagen inomhus, njutit av dagen i soffhörnet eftersom det har varit regnigt utomhus. Jag har roat mig med en bra bok, har precis läst ut del 5 av böckerna om 'De sju systrarna'.

Jag som hade bestämt mig för att inte läsa den bokserien, bara för att jag hört så mycket om att den skulle fängsla alla som börjat läsa den............det är inte alltid jag tycker som majoriteten om böcker.

Jag blev fångad från start, böckerna är blandade med "hitte på" och verkliga händelser. Jag kan varmt rekommendera böckerna av Lucinda Riley.

Imorgon är det första vardagen på det nya året, förhoppningsvis tar jag mig ut på en promenad då, helst en låååång en. Det lär visa sig hur det blir med det.

Gott Nytt 2023 önskar jag

1 kommentar:

Boel sa...

Vad roligt att läsa din årskrönika och vad roligt att du har börjat skriva igen! Även jag hade kvar länken till din blogg, så nu blir det att kika in här lite mer frekvent. Ha det gott!