fredag, juli 12, 2024

Hips vips så blev jag lite mer årsrik ;)

En lördag i slutet på juni, hade vi släktträff hemma hos oss i Linkan.

Älskade dottern Jenny och kärsonen Klas, barnbarnen Ebba och Vide, största storebror Leif med fru Gunilla, lilla storebror Egil med fru Rose-Marie, deras ungdomar Emelie och Alexander samt hans sär/sam-bo Johanna. Hemmet fullt med dem som står mitt hjärta närmast, då kan man inte annat än må gott 💖    

Så fina blommor
Släkten samlad
Rose-Marie, Gunilla, Johanna, Jag, Egil, Alexander, Allis
Emelie, Ebba, Jenny, Rose-Marie, Johanna, Jag, Egil, Alexander, Allis
Emelie, Allis, Leif, Klas, Roland
Leif och Jenny


Lite mat i magen känns alltid bra, helst när den tillagats av kärsonen
Vi hade verkligen tur med vädret, en riktigt skön och solig dag

Dagen övergick till en härlig kväll med balkonghäng

Det blev en så fin dag att spara i hjärtats djup. Det var första gången som vi var samlade allihop i familjen 💖

Presentöppning under överinseende av Allis och Vide.
Gissa vad.....Jag ska få gå och lyssna på Pink ♪🎶♫ och dagen efter fortsätter jag någonstans (vet ej vart) med passet i handen och en väska packad med sköna kläder för promenader och bad. Mina följeslagare blir Jenny och Ebba 💝

Inga kommentarer: