söndag, juni 16, 2024

Vänträff i Norpan (Norrköping)

 April brukar vara en ganska skön och behaglig månad, men i år har inte värmen riktigt infunnit sig. Då får jag värma mig med trevligheter i stället.

Jag tog pendeln till grannkommunen och träffade min vän och tidigare granne för några timmars trevlig samvaro. Vi promenerade runt i centrala Norrköping och stannade till för att även fylla på med lite gott inombords.

Vi strålade samman med den svenska tanten i Industrilandskapet

Vi sade hej till Moa Martinsson
Vi gick längs Motala ström och njöt av alla fint bevarade gamla byggnader

Vi tog oss en god matbit på Tinas även det i Industrilandskapet

Så fina promenadstråk med ständigt närvarande Motala ström
Naturens egna konstverk

Här sitter jag med nypåfylld god energi, tack Madeleine för en härlig dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vad många fina inlägg och fina bilder! //KRAM Anna-Carin