söndag, mars 11, 2007

Mina fina flickor

Här sitter hela flickgänget efter eftermiddagspromenaden i eklandskapet, helt slutkörda efter en lång dag i aktivitetens tecken.

  • En tur till Lambohov för att titta på vårt kommande bostadsområde, det fick klart godkänt.
  • Göta Kanal och Bergs slussar fotograferades.
  • Vreta Kloster k:a förevigades också via linsen.
  • Lunch i Belvederen, rekommenderas verkligen (litet torn i Trädgårsföreningen).
  • Domkyrkan beskådades invändigt.
  • Promenad till Trädgårdstorget där vi lyssnade på Sebastian
  • Skoshopping
  • Magnus Carlsson uppträdande beskådades med en "dansande" Ebba i famnen, skivsignering och fotografering av nämnda artist.
  • Kvällspromenad ca 1 ½ timma

Puh, nu är det dags att slumra tycker vi, skriver mer en annan dag, har ju en utmaning som jag måste ta tag i, men just nu så njuter jag av mina underbara flickors sällskap.
Sov sött alla ni där ute i landet // Säger Jenny och Ethel

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jag blir så avundsjuk på allt roligt ni gör... Jag vill också umgås med min mamma! *snyftar lite*

Ni verkar i alla fall inte slösa bort tiden med att slappa :-)

Etelpetel sa...

Nejdu, här slösar vi inte bort tiden nå speciellt mycket, vi tar vara på alla minuter av våra dagar, trötta är vi men kan inte komma oss i säng heller. Arbetsdag väntar för mig och hemresa för Jenny o Ebba, då får jag sälla mig till längtarnas skara också.

Anonym sa...

Hejsan! Lite nyfiken på Ebbas mormor är jag allt, så jag var tvungen att kika in. Vad mysigt ni har haft det. Fina bilder på både Ebba och Jenny!

Ha det gott, Madeleine, mamma till Ebbas kompis Vendel.

Etelpetel sa...

Vad roligt att hitta fler av Jennys och Ebbas vänner här på min blogg.
Välkommen åter Madeleine