onsdag, september 12, 2007

Onsdag kväll!

Tänk att halva arbetsveckan redan hunnit gå...........snabba ryck mot helgen!
Kvällen har ägnats åt vila och tv-tittande.
Idol har ju dragit igång igen, programmet som så många gillar att diskutera på bl. a fikarasterna.
Tänk att det är så kul att följa alla bra och dåliga insatser, man ser hopp tändas och släckas, man förundras över hur en del överhuvudtaget kommer på att ta sig till audition.........Underhållande är det i alla fall i mitt tycke!
Imorgon e.m skall jag sätta mig i frisörstolen och låta "lockarna" falla, känns som att jag som vanligt väntat någon vecka för länge med att komma mig för att beställa tid.
Samma sak gäller för nästa "elände" som väntar - tandläkarbesök!
Ujujuj, känns jättejobbigt att gå till ny tandläkare, tandläkarskräcken slår klorna i mig igen. Tack och lov har jag 1½ månad på mig att bearbeta besöket.
Närmast ser jag fram mot fredagen, skall vara ledig efter lunch.
Vi skall åka ner till Jönköping och gå på Elmia mässan för husvagnar och husbilar. Vi är inte ute i spekulationssyfte utan bara för nyfikenhetens skull.
I många år har vi känt oss sugna på att besöka den mässan, men vi har bott lite väl lång norrut för att ta oss dit, men nu är det bara 12 mil........
Dags att stänga ner för kvällen, måste försöka få lite tidigare kvällsvanor, är så fördärvat trött nu för tiden - Suss gott!

Inga kommentarer: