torsdag, november 08, 2007

November rusk

Imorse var det en vådlig cykeltur till jobbet, redan i Lambohovs centrum höll jag på att vurpa i halkan.
Börjar fundera på om motionsvärdet är värt att köra omkull för.
När jag sen skulle cykla hem då föll regnet......reslutat, en sjöblöt medelålders lite "sur" kvinna funderar på att börja åka buss till jobbet!
Får väl se hur det blir, jag är ju en envis rackare, så jag kanske fortsätter att streta på med cykeln i alla fall.
Snart är det helg igen och man får vila lite från veckorutinerna.
Dans väntar givetvis, det ser man fram mot, det blir i Södra Vi och i Ljungsbro
Hoppas på fint väder så kan det bli någon längre promenad eller cykeltur också.

1 kommentar:

Jag = Crillo sa...

Tjena! Här har vi inget ruskväder nå mer. Fått snö :-) Noel har hur kul som helst där ute. Vi har gjort "vägar" runt överallt på gården (gräsmattan) så han kan köra med sin spark. Sen även med fyrhjulingen. Tur att mamma mu gillar att skotta snö...pust. Ha de bäst