söndag, november 02, 2008

Vilken helg!

Har precis klivit ur duschen och satt i mig en hårdbrödmacka med hamburgerkött. Nöjd och glad sitter jag här och tycker att helgen varit toppen.
Tranås i går med Sannex - inte så mycket folk - men jättekul. Dansade precis hela kvällen och Sannex var på bra spelhumör. Det var nog sista gången vi dansade till dem med Cris som sångare, han börjar ju med Wahlströms i månadsskiftet nov/dec. Hoppas de får en bra ersättare i Sannex så de inte tappar stinget eftersom de har blivit så bra igen efter den formsvacka de hade i några år.
Idag har solen strålat och det har varit ca +6, en helt fantastisk höstdag, jag har t o m tagit mig en promenad och tittat på nybyggena som växer upp här i Lambohov. Det kändes som en bra uppladdninga inför kvällens dans i Ljungsbro.
Titanix spelade där, och de var riktigt riktigt bra i kväll. Oj så skoj det var i kväll, har fart omkring som ett yrväder, har dansat så det värker i fötterna. Massor med nya dansare har jag hunnit med, och så givetvis den bäste av alla - min egen gubbe!
Helgen har alltså gett oss 10 timmar dans på tre kvällar - kan det vara annat än bra!
Nu har man energi i kroppen så man orkar jobba en vecka till.

Inga kommentarer: