onsdag, juni 24, 2009

Njuter!

Här sitter jag i solen, klockan är 19:52, det är sååå varmt och skönt. Jag har ätit mig mätt på plättar (tunna pannkakor som sörlänningar kallar det) och mår toppen.
Idag har jag varit och slingat håret inför sommaren, jag blev så fin, men utav det syntes inte ett skvatt när jag kom hem eftersom jag genast efter att ha betalat för nöjet drog på mig hjälmen och brummade i väg längs vägarna med mc:n.
Nåja färgen är ju kvar som bevis för att jag spenderat 1½ avkopplande timma i frissans händer.
Till helgen planerar vi att dra norrut en bit, nämligen till Uppsala igen. Bhonus spelar där, så det ser vi fram emot.
Nu är det bara 3½ arbetsvecka kvar till semestern - uj det är nästan så jag ryser - så skönt det ska bli =0)
Då drar jag iväg till Gotland för att vara med världens bästa Ebba från söndag - fredag, det blir mumma för en mommo.

Inga kommentarer: