fredag, november 06, 2009

Fredag igen

Oj vilken intensiv jobbvecka det har varit, månadsavslut innebär fullspäckade dagar. Den här gången har vi även ett två dagars stopp i ekonomisystemet för uppgradering till en ny version. Det innebär "korvstoppning" innan stängning och arbetstopp efter att vi öppnar igen. Det är bara att gilla läget, snart är vi framme vid årsbokslutet och det för ju alltid med sig merarbete.
Vi får väl se det här månadsskiftet som en liten påminnelse om vad som komma skall.
Men nu är det tid för att vara ledig ett par dagar, skönt med fredag kväll och lite slö tittande på TV:n. Har precis avnjutit (?!) Idol. Väntar med spänning (inte riktigt) på att se vem som åker ut. Jag gissar på Rabi / Eddie / Tove , någon av dem.
Men Erik då, vilken kille - oj vad jag rös när han sjöng Queens 'The show must go on' det var så otroligt bra.
Vilken röst den killen har när han får rätt låt i sina händer.
Helgen i övrigt förväntas bli riktigt bra.
Vi ska passa på att dansa i Härnösand i morgonkväll, eftersom vi kommer att passera där.
Sannex och Martinez spelar, det blir speciellt kul att dansa till Martinez eftersom det är några år sedan vi hörde dem.

1 kommentar:

Boella sa...

Vad roligt! Jag hörde dem i Vemdalen dagen innan och jag tycker verkligen att de spelar kul dansmusik. Och tillsammans med Sannex måste det ju bara ha blivit en toppenkväll, eller...? Här har vi Sannex i Skellefteå på lördag, något som jag ser fram emot.