söndag, april 25, 2010

Helgen är över

Vilken helg det blev tillslut.
Underbart ljuvliga härliga dansintresse, tack och lov att det väcktes i mig då en gång för länge sedan.
Jag har haft så roligt både lördag och söndag så det går inte att riktigt förklara.
Fredagen i Lidköping var ingen höjdare, mycket bök och stök var det där. Vi åker nog inte dit några fler gånger, det är inte värt att köra 50 mil t o r för att få en massa blåmärken på händer, armar och fötter.
Behållningen av kvällen var nästan endast Toasten vi köpte på Läckögrillen innan vi körde hemåt i natten.
Men resten av helgen har som sagt varit ritigt riktigt bra.
Blender på Cupolen lockade riktigt mycket folk, det blev så kul. Massor med bra dans och bra musik, vilken uppladdning inför söndagen med favoriterna Jannez.
Ljungsbro bjöd på mycket folk i blandade åldrar, kursavslutning på LBRR gjorde att det var ovanligt mycket ungdomar, men oj vad roligt alla hade. Jannez gör att det blir sån härlig stämning var än de spelar.
Nu är jag laddad med positiv energi som jag hoppas ska räcka hela veckan.
****
Jobbet bjudet på tester av ny version av ekonomisystemet imorgon, så en hel dags arbete faller bort där och på torsdag ska jag till Norrköping för nätverksträff för ekonomisystemet, så där försvinner ytterligare 8 arbetstimmar.
Det måste jag försöka få ihop på något sätt, tur att man då haft en bra helg så man är något positiv inombords.
Nu finns inget annat att göra än att bege sig till drömmarnas land, natti natt!

Inga kommentarer: